Artykuły na blogu

Wybór i wyróżnienie

14 Wrzesień 2018

Autor:Renata Furman

Wybór i wyróżnienie

Lojalność kobiet i lojalność mężczyzn to dwa różne światy. Odmienne oczekiwania, różnice w odbiorze tych samych produktów oraz różny sposób doświadczania marki – to wszystko nie może zostać sprowadzone do wspólnego mianownika.

0
Wieloekranowa rzeczywistość

17 Sierpień 2018

Autor:Renata Furman

Wieloekranowa rzeczywistość

Prawie połowa z nas łączy się dzisiaj z Internetem przez trzy urządzenia lub więcej. Komórka, tablet, laptop – każdy z tych nośników pełni dzisiaj inne funkcje, a my marketerzy musimy dotrzymać kroku gwałtownym zmianom eksplodującym w głowach naszych klientów. W tym roku w Londynie na konferencji Loyalty World co druga twarz świeciła w ciemności. Trudno o lepszy znak czasów. Nastała era marketingu haute couture.

0
Programowa mapa

17 Lipiec 2018

Autor:Renata Furman

Programowa mapa

Programowa mapa Wprowadzenie programu lojalnościowego już na starcie daje nam wiele wymiernych korzyści; pozyskiwanie nowych klientów (Shift), zwiększenie koszyka dotychczasowych (Lift), zapobieganie odpływaniu do konkurencji (Churn) i wreszcie przesunięcie struktury koszyka zakupowego…

0
Oprogramowanie dla rządu Dolnej Austrii

28 Październik 2016

Autor:Renata Furman

Oprogramowanie dla rządu Dolnej Austrii

Nowy projekt umożliwia pracownikom gromadzenie i przetwarzanie danych dotyczących środków trwałych administracji rządowej. Aplikacja dostosowana do urządzeń mobilnych (czytniki kodów kreskowych) pozwala automatycznie kontrolować i monitorować stan wyposażenia, a także weryfikować…

0
8 kroków budowy programu lojalnościowego

28 Październik 2016

Autor:Renata Furman

8 kroków budowy programu lojalnościowego

Jak sprawić, żeby klient polubił nas bardziej niż konkurencję? Co zrobić, by jedną transakcję zamienił w regularne zakupy? Jak skutecznie segmentować, docierać i nagradzać tych najbardziej lojalnych? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań uzyskać będzie można 23 października w Warszawie,…

0

Dołącz do zadowolonych klientów LOYCON