28 Październik 2016

Autor:Renata Furman

Jak sprawić, żeby klient polubił nas bardziej niż konkurencję? Co zrobić, by jedną transakcję zamienił w regularne zakupy? Jak skutecznie segmentować, docierać i nagradzać tych najbardziej lojalnych? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań uzyskać będzie można 23 października w Warszawie, podczas szkolenia „Programy lojalnościowe – zatrzymaj klientów, zwiększ sprzedaż”.

Na warsztatach przedstawione zostaną najbardziej skuteczne narzędzia do zdobywania lojalnych klientów. Uczestnicy zobaczą jak w 8 krokach zbudować i uruchomić program, który jest atrakcyjny, zatrzymuje klientów i przyciąga nowych.

Szkolenie ma charakter interaktywny, połączone jest z ćwiczeniami i wsparte licznymi case study z kraju i zagranicy. Przeznaczone jest dla dyrektorów, kierowników i specjalistów ds. marketingu, menedżerów i specjalistów ds. programów lojalnościowych oraz dla wszystkich, którzy odpowiedzialni są za budowanie pozytywnych relacji z klientami.

Warsztaty poprowadzi Renata Turska – ekspert w zakresie programów lojalnościowych, prelegentka konferencji poświęconych zagadnieniom lojalności, współautorka projektów lojalnościowych w tym platformy lojalnościowej LOYCONLoyalty Platform, która doświadczenie w marketingu i public relations zdobywa od ponad 13 lat. Obecnie dyrektor marketingu i PR Loycon systems.

Program szkolenia

Dołącz do zadowolonych klientów LOYCON