28 Październik 2016

Autor:Renata Furman

Nowy projekt umożliwia pracownikom gromadzenie i przetwarzanie danych dotyczących środków trwałych administracji rządowej. Aplikacja dostosowana do urządzeń mobilnych (czytniki kodów kreskowych) pozwala automatycznie kontrolować i monitorować stan wyposażenia, a także weryfikować różnice inwentarzowe, również w terenie.

System oferuje funkcje automatycznej identyfikacji i podglądu danych wraz ze szczegółami oraz dokładną lokalizacją zasobów. W ten sposób możliwe będzie prowadzenie inwentaryzacji wszystkich obiektów od samochodów na ołówkach skończywszy. Aplikacja umożliwia eksport i import danych z plików XLS, edycję listy inwentarzowej, a także funkcję wydruku etykiet oraz przypisanie komentarzy do wykonywanych operacji.

Oprogramowanie współpracuje ze skanerami kodów kreskowych, QR kodów oraz drukarkami.

Cały interfejs użytkownika aplikacji przygotowany został w języku niemieckim.

„Wykorzystanie najnowszych technologii to przede wszystkim usprawnienie procesów inwentaryzacyjnych, eliminowanie możliwości popełniania błędów oraz oszczędność czasu i redukcja kosztów związanych z inwentaryzacją przeprowadzaną metodą tradycyjną” – podkreśla Stanisław Furman, CEO Loycon systems.

Aplikacja może być wykorzystywana zarówno w małych, jak i dużych przedsiębiorstwach, biurach, magazynach, archiwach oraz wszędzie tam, gdzie istnieje zapotrzebowanie monitoringu oraz kontroli zasobów.

Dołącz do zadowolonych klientów LOYCON